Garance spokojenosti

Každým dnem se velmi snažíme nabízet Vám jen ty nejlepší a nejkvalitnější nabídky. I tak se bohužel může stát, že jste byl/a se službou nespokojen/a. Z tohoto důvodu Vám nabízíme GARANCI spokojenosti!

Jak GARANCE SPOKOJENOSTI funguje?

  1. V případě, že jste voucher již využili a byli jste se službou nespokojeni, stačí nás kontaktovat a my Vám po prověření, zda je Vaše stížnost oprávněná, vrátíme Vaše peníze nebo pomůžeme s reklamací přímo u poskytovatele slevy.
  2. Pokud jste voucher nevyužili v době platnosti voucheru, z důvodu nemožnosti rezervace termínu, stačí nás v této době kontaktovat a my Vám do 30 dnů vrátíme peníze na účet, ze kterého jste nám peníze zaslali (službu zajišťuje provozovatel platebního systému a má na tyto operace 30 dnů). Garanci vrácení zajišťuje naše společnost. V tomto případě je nutné doložit nemožnost rezervace termínu, nejlépe e-mailovou komunikaci s poskytovatelem slevy.
  3. Pokud dodavatel nekomunikuje, přestěhoval nebo uzavřel provozovnu, případně dokonce ukončil svou činnost, jsme na tento nepříjemný případ připraveni již při podpisu smlouvy s každým dodavatelem. V tomto případě Vám budeme nápomocni ve společném řešení vymáhání pohledávky a to bezplatným právním servisem.
  4. Naše dodavatele velmi pečlivě vybíráme, zcela zásadně nenabízíme služby a produkty neprověřených dodavatelů a tím se snažíme vyhnout nepříjemnostem při případných reklamačních řízeních.

Elimat investment s.r.o.

Přidejte se k nám na Facebooku